<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d23693650\x26blogName\x3dJustMarketing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://just-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://just-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d3879798621753911420', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 

<$Blo
  • Just bir pazarlama iletişimi yarışmasıdır. Just’ın sizden asıl beklentisi yaratıcılık değildir. Pazarlama iletişiminin reklam dışındaki diğer mecralarını kapmanyanızda kullanmanız, bulduğunuz alternatif dağıtım kanalları ve pazarlama fikirleri önem taşımaktadır. Bu fikirlerdeki yaratıcılığınız ise kampanyanızı diğerlerinden sıyırarak size artı puan kazandıracaktır.

  • Jürimiz sadece reklamla ya da reklamın grafik anlamdaki başarısıyla ilgilenmemektedir. Pazarlama stratejisi, yaratıcı çalışmaların stratejiyle güçlü biçimde ilişkilendirilmesi temel olarak başarınızı etkileyecek kriterlerdir.

  • Pazarlama kampanyanızda bulunması gerekenler; doğru hedef kitle tanımı, hedef kitleye uygun pazarlama iletişimi stratejisi, bu stratejiye uygun pazarlama çalışmaları, medya planı, pazarlama iletişimi kampanyanızın hedef kitle üzerinde oluşturacağı etki ve kampanyanın markaya katacaklarıdır.

  • Pazarlama iletişimi kampanyanızda hedef kitleye vermek istediğiniz mesaj net olmalıdır. Kampanyanın amacı, neden Aviva Hayat ve Emeklilik için uygun olduğu ve sonuçlarının hedef kitleyi ve Aviva Hayat ve Emeklilik markasını ne şekilde etkileyeceği açık olarak belirtilmelidir.

  • Pazarlama kampanyanız; Aviva Hayat ve Emeklilik için marka farkındalığı uyandırmalı ve tüketiciyi markaya yönlendirmelidir.

  • Değerlendirme aşamasında pazarlama fikirlerinin ve reklamın tek tek ve kampanya bütünündeki etkisi göz önüne alınacaktır.

There